Publicerat: / Mamma-liv

Ett extra-knäck

Dagarna har varit fullspäckade - igen! Det har hänt väldigt mycket roliga grejer senaste! Jag tog bland annat i förra veckan och mötte upp svärmor på stan. Med Walter redo i vagnen vinkade jag dem hejdå och tog sedan bestämda, men nervösa, steg emot en av Borås nyöppnade resturanger. Ett fotojobb jag fått via en bild jag la upp på Instagram ledde till att en gammal klasskompis hörde av sig och frågade om jag ville fota på hennes jobb - vilket jag såklart tackade ja till!
Så där stod jag med kameran laddad och med lite pirr i magen. Det gick bra - och var roligt även om jag inte haft just sånna jobb tidigare! Ägarna bjöd både mig och Walter (som jag hämtade upp i parken efter massa gungande med farmor) på mat efteråt. Det var verkligen gott och jag rekomenderar starkt att gå dit, oerhört trevlig personal med! Här är lite av bilderna som sedan kommer användas i marknadsföring för resturang Vinacciolo i Borås !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Denna bloggen handlar om en skogstokig mama-bird i tjugo-something-åldern. Hennes familjs "rofyllda" vardag med sonen aka Solstrålen - Walter (född juni-15), ölbryggarpappan och tonårs och matgalna hunden Öster.
Jag är en sån som helst äter frukost mitt på dagen och plockar med mig kottar, ja helst hela skogen, med in i farstun. På knarrande golv i sambons barndomshem lär vi sonen nya upptåg och genom hans ögon får jag lära känna världen omkring mig på nytt. Tankar skrivs oftast ner i form av ett blogginlägg på kvällskvisten när skorpan somnat.

Välkommen!

Alla bilder är mina om inget annat framgår och får ej kopieras


Ladda ner en egen design gratis |