Publicerat: / Familjeliv

Lugn i stormen

Senaste tiden har Walter fått en ny vana när det är läggdags. Det är det sötaste jag varit med om och mitt hjärta svämmar över på ett oförklarligt sätt. Han ligger och klappar mig på armen eller kliar mig i håret. Han är verkligen en liten kille proppfull med kärlek, som han gärna delar med sig av genom kramar och pussar.

Efter att vi haft några intensiva dagar har vi bara vilat idag. Walter fick bada mitt på dagen och under eftermiddagen byggde vi en koja i vardagsrummet och drack smootie. Han somnade till vid sex-tiden vilket han inte brukar så när han vaknade gick vi ut på kvällspromenad med Öster. Skönt med en lugb dag utan måsten.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Denna bloggen handlar om en skogstokig mama-bird i tjugo-something-åldern. Hennes familjs "rofyllda" vardag med sonen aka Solstrålen - Walter (född juni-15), ölbryggarpappan och tonårs och matgalna hunden Öster.
Jag är en sån som helst äter frukost mitt på dagen och plockar med mig kottar, ja helst hela skogen, med in i farstun. På knarrande golv i sambons barndomshem lär vi sonen nya upptåg och genom hans ögon får jag lära känna världen omkring mig på nytt. Tankar skrivs oftast ner i form av ett blogginlägg på kvällskvisten när skorpan somnat.

Välkommen!

Alla bilder är mina om inget annat framgår och får ej kopieras


Ladda ner en egen design gratis |