Publicerat: / Vardagsfoto

Motorer & grill

Igår åkte vi ut till Walters farfar och var där några timmar. Det blev grillning även om vädret var grått och kallt och både lillkusinen med föräldrar och Nicklas syster och kille var där - Walter fick även titta på både farfars och moster motorcyklar. Med hörselkåpor fick han till sin lycka sitta på när Jennys startade igång, en lagom nöjd kille som visat intresset för motorer senaste! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Denna bloggen handlar om en skogstokig mama-bird i tjugo-something-åldern. Hennes familjs "rofyllda" vardag med sonen aka Solstrålen - Walter (född juni-15), ölbryggarpappan och tonårs och matgalna hunden Öster.
Jag är en sån som helst äter frukost mitt på dagen och plockar med mig kottar, ja helst hela skogen, med in i farstun. På knarrande golv i sambons barndomshem lär vi sonen nya upptåg och genom hans ögon får jag lära känna världen omkring mig på nytt. Tankar skrivs oftast ner i form av ett blogginlägg på kvällskvisten när skorpan somnat.

Välkommen!

Alla bilder är mina om inget annat framgår och får ej kopieras


Ladda ner en egen design gratis |