Publicerat: / Familjeliv

Just the two of us

Igår klädde vi på Walter så att han innan sin förmiddagsvila blev avlämnad hos sin farmor. Sedan tog Nicklas och jag och begav oss mot Ullared. Vi har inte gjort något bara vi på länge så det var roligt att ha en hel eftermiddag bara vi två. När vi väl var framme blev det inte att Nicklas tyckte att vi skulle race:a igenom som han brukar utan vi gick i lugn och ro och köpte saker både till hund, oss själva och sonen. På vägen hem började Nicklas däremot må riktigt dåligt och inatt har Walter varit ledsen och antagligen fått samma. Med lite feber går Walle med napp i munnen och vill gärna sitta nära. Än sålänge mår jag bra så vi får hoppas att inte hela familjen blir sjuka samtidigt. N skulle bara göra det mest nödvändiga på jobbet innan han styr hemmåt igen, sen är det bara vila för killarna.
Vi har mjukstartat dagen i soffan och ätit frukost länge, nu sover skorpan och jag har fixat lite tvätt och vilar innan han vaknar igen.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Denna bloggen handlar om en skogstokig mama-bird i tjugo-something-åldern. Hennes familjs "rofyllda" vardag med sonen aka Solstrålen - Walter (född juni-15), ölbryggarpappan och tonårs och matgalna hunden Öster.
Jag är en sån som helst äter frukost mitt på dagen och plockar med mig kottar, ja helst hela skogen, med in i farstun. På knarrande golv i sambons barndomshem lär vi sonen nya upptåg och genom hans ögon får jag lära känna världen omkring mig på nytt. Tankar skrivs oftast ner i form av ett blogginlägg på kvällskvisten när skorpan somnat.

Välkommen!

Alla bilder är mina om inget annat framgår och får ej kopieras


Ladda ner en egen design gratis |