Publicerat: / Familjeliv

Måndagkväll

En bordsfläkt tickar och fläktar uppe på köksbänken och en hund snarkar i ett hörn, samtidigt springer barfota fötter längst med ett gammalt knarrigt golv och tappar till&från leksaksbilar i metall på stumma träplankor. Kvällssolen värmer genom oputsade fina rutor och ett aningen för svagt kaffet puttrar i kokaren. En söt chokladkaks-doft sprider sig i köket och en napp ger tröst till en trött liten pojke en tidig måndagkväll 




Postat av: Jossan

Så fint skrivet! Och gullig bild! :)

Svar: Hihi, tack ☺️☺️✨
Linn

2016-05-31 @ 16:36:58
http://xenomorphs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Denna bloggen handlar om en skogstokig mama-bird i tjugo-something-åldern. Hennes familjs "rofyllda" vardag med sonen aka Solstrålen - Walter (född juni-15), ölbryggarpappan och tonårs och matgalna hunden Öster.
Jag är en sån som helst äter frukost mitt på dagen och plockar med mig kottar, ja helst hela skogen, med in i farstun. På knarrande golv i sambons barndomshem lär vi sonen nya upptåg och genom hans ögon får jag lära känna världen omkring mig på nytt. Tankar skrivs oftast ner i form av ett blogginlägg på kvällskvisten när skorpan somnat.

Välkommen!

Alla bilder är mina om inget annat framgår och får ej kopieras


Ladda ner en egen design gratis |