Publicerat: / Mamma-liv

With cuz

Igår höll vi igång från tidig morgon till sen kväll. Vi startade dagen med att åka till Öppna förskolan där vi lekte med kompisen Ebbe och åt fruktsallad. Sedan hann vi bara hem och kissa hunden innan vi åkte in till stan. 

Vi hälsade på hos Hulda och lillkusinen som stod för gofika med tre olika sorters hembakade, grymt goda kakor och mellan varven av att hindra Walter från att riva stället fotade jag Hulda & Fride. 

Det är fruktansvärt roligt att få små ögonblick på bild, och med Walter uppsjalad på ryggen blev det några mysiga bilder! 

Sedan drog vi vagnarna ett varv på stan, drack milkshake och hälsade på hos farbror Jonas som jobbade. 

Hem, natta övertrött bebis, käka grymt god kyckling-wrap och sedan somnade Nicklas och jag på två röda (han hade kört över 40 mil under dagen). Utvilade föräldrar idag då Walter natt efter natt överraskar med att sova hela nätter, i sin säng! 



Såhär ser en fotande mamma ut - in action! 


Postat av: Jossan

Så himla fina bilder! :) Skönt att han sover så bra!

Svar: Skönt med sömn för båda parter 🙈☺️
Linn

2016-05-26 @ 14:48:32
http://xenomorphs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Denna bloggen handlar om en skogstokig mama-bird i tjugo-something-åldern. Hennes familjs "rofyllda" vardag med sonen aka Solstrålen - Walter (född juni-15), ölbryggarpappan och tonårs och matgalna hunden Öster.
Jag är en sån som helst äter frukost mitt på dagen och plockar med mig kottar, ja helst hela skogen, med in i farstun. På knarrande golv i sambons barndomshem lär vi sonen nya upptåg och genom hans ögon får jag lära känna världen omkring mig på nytt. Tankar skrivs oftast ner i form av ett blogginlägg på kvällskvisten när skorpan somnat.

Välkommen!

Alla bilder är mina om inget annat framgår och får ej kopieras


Ladda ner en egen design gratis |